torsdag den 12. juli 2012

Summer <3

Ja egentlig er det jo ikke ligefrem sommervejr - men jordbær sæsonen er i gang på trods af det, mums !!

I dag var jeg i Føtex fra 8-16 hvilket var ganske udemærket ! Også afsluttede jeg da lige dagen med pluk-selv jordbær med mine små brødre og lidt programsalg til Varde sommerspil - wow hvor er det hyggeligt og skønt !!

Nu har vi så lige spist praktisk talt alle jordbær og de var såå gode !!

Imorgen skulle det forestille at være weekend, men da jeg skal arbejde i Føtex hele lørdag og på havana natten til søndag kommer weekenden ikke til at stå på megen afslapning, til gengæld en masse penge i løn, det kan vi godt lide !! Samtidig tager hele min familie på ferie så den næste uge har jeg huset for mig selv - og det har jeg savnet !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar