mandag den 16. juli 2012

Det kribler !!

Indså netop at det da egentlig er en ret vanvittig overskrift jeg har gang i da det overhovedet ikke har noget med klamme kryb at gøre, men derimod min trang til at shoppe og kriblen i fingerene for at klikke et par ting hjem - men den går ikke helt !! 

Jeg lever lige nu på fuldtid i Føtex og det er fint nok, skal bruge pengene men det er bestemt ikke sjovt - sådan er det nu en gang, penge kræver arbejde !!

Men jeg har lige et par ting og sager om i lige er nødt til at se. Jeg har lige klikket sleeve'et hjem for et par dage siden, da jeg var så fandens heldig at få en Ipad i studenter gave af sød mor og bonus far - og jeg elsker den !!  


Lækkert sleeve til bare 42 kr !! lige her


Derudover har jeg bud igang på de to hårbånd, for nu vil jeg med på dillen !! Den ene er jo efterhånden meget kendt på gaden og jeg synes den er super fed da jeg ofte ender med en høj hestehale på de utallige byture, og det kræver altså lidt spicen op i stedet for en kedelig sort elastisk - og så var det jeg faldt for den anden !! Synes den er lidt fed fordi den har det der rå look som jeg elsker at bruge som afveksling så jeg er meget spændt på den, hvis det ender med at jeg vinder den hjem !! 

Super super fed dille som er kommet op - jeg vil være med, og lige nu til kun 3 kr. Find den lige her !
En anderledes sag - men jeg er vild med den !Tjek den her

Til sidst har jeg kig på de her jeans - jeg trænger simpelthen til nogle underdele og til noget nyt. Har endnu ikke besluttet mig for farven, men ender nok med de sorte som er det sikre ! 

Tror simpelthen jeg er nødt til at eje dem ! Er i med på det så kan i købe dem til ca 150 kr her.

Men nu vil jeg rende igen - mit vækkeur ringer igen imorgen tidlig kl. 05.45 også venter Føtex endnu engang, av av av ..

2 kommentarer:

  1. Bukserne er sååå fede! Men hvad ed tolden, ved du om der er noget der? :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm, told .. tja altså de skal jo sendes fra Kina så de kunne sagtens ryge i told, også koster det jo da de koster mere end de der 80 kr. Men jeg ved at mange kontakter sælger og får det sendt som gave da det så ikke ryger i told, som regel .. Jeg har dog aldrig prøvet det, tager altid chancen - mest af alt fordi jeg glemmer at den kan ryge i tolden, haha !

      Slet