tirsdag den 10. juli 2012

Jeg elsker NOX !!

Søndag var jeg med Havana Varde og Esbjerg i fængsel - jeps den er god nok !! Hele aftenen festede vi i Horsens statsfængsel og hold kæft hvor var det fedt !!

NOX network er i dag en samling af 45 diskoteker som samarbejder om et fantastisk diskotek miljø i hele Danmark, og hvis jeg selv skal sige det, så gør vi det sku godt !!

En sådan fest som søndag er det ultimative - som en kollega sagde efter hans første NOX fest:" jeg troede kun det var noget som fandtes på film !!"

En ultimativ fest giver dog også de værste tømmermænd i verden og jeg sov derfor hele dagen i går væk - og det er jeg ellers ikke typen som er særlig god til med mindre jeg er syg eller ikke har sovet en hel weekend :)

I dag er jeg startet på sommerens fuldtidsjob i Føtex og hold da op hvor er det rart !! Mødte fra syv til to i dag men tiden fløj afsted, det er noget helt andet end den langsommelige eftermiddags/aften vagt !!

Med på vejen får i lige stemnings billeder fra igår - priser mig lykkelig for at mange andre er gode til at få taget billeder - jeg glemmer det altid !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar