fredag den 6. juli 2012

Summer !!

Sikke jeg nyder fridage !! Sover længe, slapper af og tuller rundt :)

Men samtidig har min mor da også lige fået sneget rengøring ind i mit program - og selvom jeg ikke elsker at gøre rent så kan jeg jo ligeså godt få det gjort i stedet for at hun skal gøre det når hun kommer hjem fra fuldtidsjob :)

Så i går ordnede jeg badeværelserne og i dag har jeg så tørret støv af i det meste af huset !!

Ind imellem al rengøringen har jeg da også haft tid til afslapning og igår fik jeg da lige lakeret neglene i en ægte sommer farve !!

Min favorit neglelak her til sommerren er chanel no. 577 - mimosa !! En ægte gul pang farve som passer perfekt til sol og brune arme hvilket man må sige jeg har fået efter den sidste uge med fantastisk sol - permanente hvide shorts på benene er dog lidt en ulempe !! ;)

Om to timer starter jeg igen på arbejde også kører det ellers derudad med arbejde mandag til lørdag - penge penge penge - og det er jo rart når jeg om godt en måned rykker pløkkerne op og flytter til staden - jeg kan slet ikke vente !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar