fredag den 6. juli 2012

My fair lady

Er netop hjemvendt fra en fantastisk aften som tilskuer ved årets sommerspil i Varde "My fair lady" !!

Jeg var selv en del af spillet sidste år og iih hvor det dog kilder i maven når man sidder der igen !!

Jeg skulle egentlig også have været med i år, men indså inden det rigtig begyndte at jeg simpelthen ikke ville få det til at hænge sammen !!

Alt det hårde arbejde op til forestillingerne er jo særligt intens under eksaminer og prøver på VG og premieren lå på dimissions dagen.

Min plan var så at være med igen næste år, men der må jeg nok også melde pas nu hvor jeg tager øst på og slår rod !!

Smider lige to billeder med på vejen, et af mig fra sidste år på scenen også aftens afslutning (beklager ELENDIG kvalitet, men skulle jo lige nå det midt i alt det andet :)

Hele dagen imorgen står på arbejde - men forhåbentlig når jeg lige et dagens inden farvel fest om aftenen - det er i hvert fald min plan !! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar