torsdag den 5. juli 2012

Hurra for mig !!!

Så er jeg endelig tilbage ved overfladen og hold da op hvor har det været en fantastisk uge med sol, fest og frihed !!

Vi startede fredag med dimission kl. 10 og vores fine vogn ned på torvet også var runden ellers sat i gang, fredag blev afsluttet med VG sommerfest !!

De følgende dage har vi så ellers været ved fire forskellige elever og besøgt forældre, spist og drukket - hold da op hvor har min kur været på standby og hårdt arbejde de sidste par dage ;)

Nu ligger jeg så hjemme på sengen pg tænker tilbage på alt det der er sket gennem de sidste tre år og på hvor meget jeg vil komme til at savne det at gå på gymnasiet i d klassen !!

Heldigvis venter København lige om hjørnet forhåbentlig snart med en studie plads og en lejlighed oveni købet !!

Fra imorgen starter jeg fuldtid i Føtex gennem ferien så bloggen bliver helt klart min måde at koble af så jeg kan forhåbentlig få gjort op med stiledes den sidste uge !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar