fredag den 27. juli 2012

Open Air - en livs begivenhed

Som lovet vil jeg fortælle lidt om en fest som betyder utroligt meget for mig !!
Lige siden jeg var omkring 5 år gammel har jeg været med min mor og lille bror til Varde Open Air som medhjælpere - har dog nok ikke gjort meget gavn før jeg fyldte 15 og måtte arbejde dernede ;)

Men siden 1978 har Open Air eksisteret og det er i dag blevet til en to dags koncert med 2 scener - derudover laver de lidt børnekoncert fredag formiddag samt torsdagskoncert som er for de helt voksne eller ældre ..

Open Air foregår altid sidste weekend i juli - også kaldet weekenden uge 30 også er hele Varde by som regel på den anden ende.
Det er en tradition og folk tager hjem til hjembyen for at være med - og det er heller ikke noget jeg vil gå glip af næste år når jeg bor i Kbh, jeg kan simpelthen ikke undvære Varde Open Air ! 

Så nu ved i lidt om hvad jeg fabler om når jeg går i gang med mit Open Air volapyk ! ;)

Infernal koncert fra et par år tilbage !!

Medhjælper billede - en ordentlig flok frivillige som vender tilbage næsten hvert år

Lige et hurtigt billede fra i går hvor vi fik trøjer og armbånd på !
Den store scene !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar