torsdag den 26. juli 2012

Summerdays and nights

Nu lovede jeg jo at en update om dagen igen og tirsdag aften ville komme ind i går aftes men jeg gik simpelthen helt død !!

Til gengæld får i den så nu !!
Tirsdag aften var jeg hos min veninde og vi havde en super hyggelig aften. Vi er otte tøser fra gymnasie klassen som har det super sammen og det lykkedes os at være samlet syv af os til mad, velkomstdrink, vin og en masse hygge snak og latter - en helt fantastisk aften !!

I går var jeg så ved marbæk strand hele dagen med min far, bonus mor og to af mine brødre, og hvor var det dog skønt !! Vi slappede af, soppede, solede og spiste i det fri - så bliver det simpelthen ikke bedre !!

I dag skal jeg have en bar vagt nede ved open air til de vi kalder torsdags koncerten for de ældre så det skal nok blive rigtig hyggeligt. Derudover ender jeg nok med at køre til Esbjerg i aften og høre USO med min søde veninde Louise !!

Jeg planlægger to indlæg til jer så jeg sikrer at i får noget at kigge på de to næste dage hvor jeg jo nok lever i druk ! Håber dog jeg kan give en update af den dejlige stemning !!

Til slut lige et dejligt billede fra tirsdag og i går - mad mad mad, sommer sommer sommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar