lørdag den 28. juli 2012

New in ..


Juhuu så gik jeg lige amok i føtex i dag - meget farligt at arbejde i en sådan butik, så opdager man nemlig mange sjove ting man må eje !! Både lakker, sko og tøj !!


Dejlige nye lakker !! 3 for 100,- også er der bare så mange fine.
Her på billedet en opfyldning af 602 også de nye 507 g 302
Har allerede lagt den lyse lilla lak(507) på fingerene, mens den mintgrønne/blå
602 er på mine tånegle.





Fine fine loafers - er helt vilde med dem !! De fåes også i en lys brun - men er nu mest til sort og glitter!
Tror helt sikkert de skal tages i brug i aften !
Et lille sats fra min side da det er lidt noget andet.
I følge min kollega er det nederdel/short da benene
er så vidde at man ikke kan se om det er det ene eller
andet - overvejer lidt at smide nogle sting i bukse-
benene så de bliver mindre

Også til sidste har jeg ENDELIG modtaget mit sleeve til Ipad som jeg fortalte om her !
Det er så fint og lige som det skal være.

Jeg håber i alle har en fantastisk weekend med alt hvad der hører til - jeg er i hvert fald sikker på at skulle nyde min !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar