mandag den 16. juli 2012

Så kribler det alligevel !!

Ja - nu har jeg jo lige snakket om at der ingen kryb var indblandet - og det skulle jeg da aldrig have sagt !! For netop som jeg vil til at sove kommer det største stankelben ind af mit vindue ( ja det var også dumt at have lys tændt og vinduet åbent !! )

Men hvis der er noget jeg er skrækslagen for så er det sku de vamle svævende dyr !! Edderkopper, slanger, what ever kan som regel ikke slå mig ud - men det der vanvittige dyr som siger en mærkelig knitrende lyd og er totalt utilregnelige - dem duer jeg bare ikke til !! Så jeg var meget tæt på at rykke ind i stuen at sove, fik mig dog mandet op med et blad og nu er den død !! Ad ad ad - er nødt til at sove nu ovenpå sådan en !

GODNAT ALLE SAMMEN - sleep tight !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar