tirsdag den 12. juni 2012

I sidste sekund !!

Jeg var simpelthen nødt til lige at smutte herind forbi i dag også - det kan simpelthen ikke gå at der går en dag uden et indlæg - useriøst !!

Jeg er netop hjemvendt fra en tur på Big Ben, som ikke er uret men en hyggelig pub i lille Varde - dejligt sted !! Og det er nu altså forklaringen på det meget sene indslag, og jeg kan da faktisk se at jeg slet ikke nåede det mens det stadig var tirsdag - beklager !!

I dag har jeg IGEN tullet rundt hjemme, men føler nu alligevel at jeg har nået lidt i dag, jeg har gjort rent, handlet ind og været social, samtidig med at jeg har fuldt kuren - og været mere aktiv en kuren kræver - igen, yes !!

Samtidig nåede jeg sørme også lige at klippe min lillebror og få mor til at farve mit eget, så nu slipper jeg også for at være to farvet med en leverpostejs bund og meget mørke striber - helt fantastisk !!

Igen i dag fik jeg ikke taget et outfit billede, hvilket da egentlig et dumt når nu jeg rent faktisk har været i nærheden af andre mennesker - måske kan jeg rode bod på det imorgen - det sætter jeg lige på to do listen !!

Nu vil jeg hoppe under dynen og få lidt skønhedssøvn - det får jeg slet intet af for tiden jo ;) !!

Over and out, Michelle <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar