mandag den 11. juni 2012

Beklager !!

Jaaaae, jeg beklager meget stilheden hen over weekenden, men jeg har simpelthen enten arbejdet eller sovet, det er helt vanvittigt !! Normalt ville mine weekender stå på arbejde og minus af søvn, dog erstattet af fest men denne var anderledes !! 

Jeg gik tidligt i seng fredag aften i et forsøg på at være hjemme og hygge med familien, åbenbart ikke noget jeg duede til idet jeg faldt i søvn før alle andre !! Lørdag morgen mødte jeg på arbejde 7.30 og fik efter 11 timer fri, cyklede forbi pizzariaet efter aftensmad og skyndte mig hjem i min og min ekskærestes lejlighed(hvor han stadig bor) da min pizza ellers var blevet våd og kold af regnen. Han var ikke hjemme, så jeg tog lige en time eller to på sofaen med en cola, pizza og tøseserier. Cyklede så hjem og luftede en hund som hader regnvejr ligeså meget som mig og smed mig så igen med Gossip Girl .. kl 22.30 kom min veninde og hentede mig, søde Louise som fik ondt af mig da jeg skulle cykle mere i regnvejr og vi hyggede så på Havana, hvor vi begge to skulle arbejde om natten .. Hele søndag - sov jeg ! Var først hjemme kl 8 om morgenen, så det kræver en kæmpe lur fra min side !!

Nå, nu ved i så hvad i gik glip af omkring mit liv i weekenden, og jeg beklager igen !! I dag er jeg startet på en kur med min mor, Dukan kuren. Ved ikke om nogle af jer kender den, men det er en kur som er delt op i 4 faser - 1. fase hvor man kun må spise proteiner, 2. fase hvor grøntsager tilføres, 3. fase hvor kroppen vænner sig til vægttabet og 4. fase - en ny livsstil .. Jeg er spændt på det, men lige umiddelbart glæder jeg mig bare til at tabe de 5 kilo som jeg meget gerne vil undvære !! 

Og som om kuren ikke skulle være nok så er jeg netop hjemvendt fra en løbetur, der findes da ingen bedre måde at starte en kur end samtidigt at være aktiv? Normalt ville jeg aldrig være kommet afsted i dag da vejret virkelig er lort, men jeg gjorde det og er så tilfreds med mig selv - på trods af at jeg nu er drivvåd !!

I aften står den på p-møde med verdens bedste kollegaer på Havana Varde, en skøn måde at bruge sin aften !!

Et lille stemningsbillede med på vejen !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar