søndag den 17. juni 2012

Så er jeg tilbage

Hold da op hvor er det mange dage siden jeg har været i blog land - har hverken læst eller skrevet på nogen måde !! Men nå nu det er så længe siden så lad os lige få en update på mit liv !!

De sidste mange dage er primært gået med at læse og arbejde .. Onsdag og torsdag læste jeg, var blandt andet hos en veninde torsdag så vi lige kunne samle noter og diskutere de NG spørgsmål vi har fået opgivet .. Fredag og lørdag var jeg på arbejde i 8 og 5 timer så der er lidt til penge pungen også ;)

Men nu kommer vi til det fede - JEG HAR TABT MIG 3 kg !!!
Siden jeg i mandags gik i gang med Dukan kuren sammen med min mor har jeg tabt mig ca 3 kilo, igår fik vi så endelig lov til grøntsager igen og hold da op var den tomat da god !! Jeg synes det er super dejligt at være på en kur som denne hvor man virkelig kan se at det sker noget :)

Men nu vil jeg smutte igen - sidder lgd nu i bilen op vej til grænsen og tanke til studenterhuen og festen dertil - 8 dage ! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar