fredag den 8. juni 2012

Summer <3

Man må sige at vejret i dag startede forfærdeligt ud med styrt regnvejr i lille Varde !!

Til gengæld har det bestemt skiftet til bedre !! Solen skinner og varmer mens fuglene kvidrer (Wow hvor idyllisk !)

Da vejret skiftede, gjorde det mig intet at hoppe i noget tøj og komme afsted med min lille ulvehund - helt klart et plus efter at være flyttet hjem igen - at få lov at hygge med vuffer !!

Jeg ville helt vildt gerne give jer et "outfit of the day" billede, men det et virkelig svært med kun mig og en hund !! Så i må nøjes med et billede up close, en sød lille hund og et vådt blad i solen !

Ps. Så aner jeg ikke hvor godt det her indlæg bliver da det bliver det første lavet fra iPhone - we will see, beklager på forhånd !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar