søndag den 5. august 2012

Outfit #1


    

 

Synes stadig jeg bøvler lidt med det når jeg skal lægge billeder ind - håber i kan bære over med det! Her har i mit outfit fra forleden dag da jeg var i Esbjerg med min veninde og få brunch - virkelig lækkert !! Har besluttet mig for at blive bedre til at få taget billeder af mine outfits, også selvom det så må blive i dette fine hjørne af mit værelse !!


Jeg var iført en top og fake læderjakke fra Vero Moda, jeans fra Pieces, mine solbriller er fra H&M mens mine dejlige loafers er købt i føtex - skøøønt !! Derudover bærer jeg mine klassiske smykker - mit armbåndsur fra Pilgrim, armbånd fra henholdsvis Story by Kranz & Ziegler og Sex it by Svane & Lührs. Navnet armbåndet er et jeg fik lavet da jeg var i USA for et par år siden - dejlig fint og personligt !

Som i kan se er jeg ikke den helt store big spender i tøj og sko - egentlig nok mest fordi jeg ofte er for nærig til det !! Har dog en frygt for at det godt kunne ændre sig når jeg først kommer til kbh hvor fristelserne er lige foran næsen på mig, det er de jo ikke ligefrem her i lille Varde ;) 

Nu vil jeg hoppe i seng - er godt træt efter weekendens arbejde - heldigvis har jeg fri hele dagen imorgen, og sørme om vejret ikke ser ud til at skulle blive virkelig fantastisk, det er så skønt !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar