lørdag den 4. august 2012

Mums <3

Mhhh er netop hjemvendt fra en lang dag fra arbejde og ankom til vildt lækker aftensmad !!

Min søde mutti havde lavet vildt lækker og kur korrekt mad med masser af grøntsager og en dejligt stykke kylling - juhuu :)

Imorgen skal jeg igen arbejde hele dagen - hurra hurra !

Til gengæld er der i dag kun en uge til min sidste vagt i Føtex Varde - igår var der en måned til studiestart og om bare 17 dage er det store flytte dag - yes !

Jeg har et outfit liggende til jer og vente men i må vente lidt for nu skal der laves pandekager på bål - kræs :)

Nyder i weekenden?:)

Lige lidt aftenbilleder af mad og min cutie pie lillebror som har lavet børne isbjørn til mig ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud!
    Skøn blog du har, og tusind tak for din søde kommentar:-)

    Knus Maria

    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk/
    Kig gerne forbi, hvis du har lyst kunne vi evt. følges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dit kig og din kommentar - det var hammer hyggeligt og vi har netop gentaget success'en ! :)

      Jeg har i et par måneder fuldt dig og er helt vild med det !

      Slet