lørdag den 11. august 2012

In bed All Day

Tja - overskriften siger det hele .. Har siden mit vækkeur ringede imorgen til arbejde bare sovet - måtte bukke under for en dum hals på trods af at jeg skulle arbejde hele dagen på min sidste vagt i Føtex og hele aftenen fra om ti min på havana ..

Og iiih hvor jeg hader at være syg - og endnu mere hader jeg det når jeg er nødt til at melde fra til arbejde og eventuelle andre aftaler ..

Men nu har jeg da trods alt været oppe siden aftensmad og tilmed været lidt ude, så de mange timers søvn må have hjulpet - præcis som de altid gør :)?

Nu vil jeg smutte i seng så jeg forhåbentlig er frisk til at blogge lidt ekstra for jer imorgen - det er jo lidt stille for tiden og mit daglige indlæg når jeg ofte ikke - beklager !!!

Håber i har det godt derude og forhåbentlig har lidt mere indhold i jeres weekend end mig !! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar