søndag den 12. august 2012

Bare ben og gule farver







Er netop hjemvendt fra en super lækker tur til Hjerting strand med min lillebror og søde vuffer. Hold da op hvor er vejret da lækkert i dag og selvom vandet var utroligt koldt så skulle i da lige forkæles med lidt outfit billeder i vandkanten (hvilket endte lidt længere ude da jeg har en hund som er meget ivrig efter badning) 

I dag er jeg lidt mere på toppen og frisk, men har også sovet så vanvittigt meget siden fredag at jeg burde være frisk nu - heldigvis for det !! 

I dag har jeg et par shorts på fra Global Funk, min dejlige top med dyb udskæring i ryggen fra Gestuz (ja ville gerne have vist jer hvor flot ryggen er, men ved hvert af mine ihærdige forsøg på at vende ryggen til protesterede min fotograf læs: lillebror), derudover har jeg et par gladitator like sandaler på som jeg købte i USA for et par år siden samt selvfølgelig min læder jakke fra Vero Moda - der findes ikke mange outfits uden den ;) 

Jeg håber i alle har det godt derude og nyder sommerens sidste stråler af sol og varme ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar