mandag den 18. juni 2012

Juhuuu for mors gemmegen !!


Nu ved jeg ikke hvor mange af jer som er forelsket i Decadent's shopper - men det er jeg !! Jeg kunne virkelig godt eje en i hver farve hvis jeg kunne, men det er mit budget altså ikke til. 

Men da jeg så viste min mor at jeg ønskede mig den shoppede sagde hun: "Jamen sådan en har jeg da!?" og ganske rigtigt - så havde vi en gammel shopper, dog ikke decadent, liggende nede i skuret(!!) 

I dag fik vi så købt læderrens og lædercreme i Matas også gik jeg ellers i gang.
Jeg har nu skrubbet den med rens af to gange også har jeg lige givet den et lag med creme så den ikke sprækker !!

Den er efterhånden blevet rigtig rigtig fin. Den har ca. 25 år på bagen så den har jo pletter og er slidt, men det synes jeg egentlig bare er fedt - rigtig retro !!

Så jeg takker og bukker for min mor og hendes gemmegen som jeg normalt bander væk fordi vi har ting alle vegne - men det her var virkelig en sag som var perfekt at gemme !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar