mandag den 18. juni 2012

DIY neglelak med avispapir !

Jeg læste forleden dette indlæg og blev simpelthen så inspireret .. Det er så simpelt og virkelig en sjov måde at gøre sine negle personlige !!

Det skal du bruge:
  • En neglelak
  • Avispapir
  • Sprit/vodka/isopropyl alkohol 
  • En top coat
Også er det simpelthen bare at lægge en neglelak i hvilken som helst farve, men nok gerne en lys en af slagsen. Lakken skal så tørre helt hvilket min tålmodighed havde meget svært ved at klare. Da jeg slider rigtig meget på mine negle lagde jeg så en top coat ovenpå min fine lak og lod denne tørre.

Da det var helt tørt hældte jeg lidt sprit op i et glas, puttede en finger ned i glasset at pressede så et stykke af avispapiret på der hvor printet var godt - et sjovt ord, en tæt stående tekst osv. 

Sådan fortsatte jeg med alle fingre til resultatet var passende. Jeg lod så spritten tørre ind og lagde så forsigtigt et ekstra lag top coat på som holder fast på trykket .. Dette lag skal lægges meget let da det ellers godt kan tvære i trykket ..

Og VOILA - virkelig flotte og unikke negle, budget venligt og et godt alternativ til de acrylnegle jeg egentlig skulle have haft lavet i dag men som jeg droppede - jeg ødelægger dem alligevel på så kort tid !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar