tirsdag den 7. august 2012

Outfit #2



Så har jeg allerede igen et outfit klar til jer som er fra i går. Jeg var hjemme ved min kammerat for at spise og hygge lidt inden jeg drager øst på om bare 14 dage (wuhuuu!)

Jeg fik ham på trods af at han strittede lidt i mod overtalt til at tage nogle billeder af mig inden vi skulle spise - og hvor er det dog meget nemmere at have en til at tage dem end min opstilling på værelset med alt for lidt plads ..

I går var jeg i ført trekvart jeans fra H&M, hullet trøje fra Karisma(føtex !!), mine sorte loafers Føtex og min elskede fake læderjakke( burde virkelig anskaffe mig en ægte!) fra Vero Moda.
Derudover havde jeg min normale samling af armbånd på, mit armbåndsur fra Pilgrim og mine fantastisk store solbriller fra H&M

Hvad synes i om det - det er jo meget simpelt og igen et meget billigt outfit? :)


Til sidste får i lige B i aktion på hænder - jeg forsøgte mig også på det men det lykkedes bestemt ikke !! 

Håber i alle har det godt - nu vil jeg smutte i skoven med hunden og i eftermiddag/aften står den på arbejde i føtex - halleluja ! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar