torsdag den 23. august 2012

Nyt liv - en travl tid.

Hej alle jer derude - så er jeg tilbage igen !!
Jeg ved godt det efterhånden er super længe siden at jeg har blogget herinde, men mit i min flytten og store afskedstid har bloggen simpelthen haft næsten sidste prioritet. Har hverken blogget selv eller tjekket blogget - og gud hvor har jeg dog savnet det !!

Men en så lang pause må vidst hellere gøres op, med et dejligt langt indlæg om alt hvad der rør sig hos mig lige nu ! Som de faste læsere ved skal jeg starte på Jura studiet d. 3. september og i den forbindelse flytte til Kbh - og det er sket nu !! I tirsdags kørte jeg med mor og papfar mod sjælland med alt mit L.O.R.T - undskyld sproget, men hold da op hvor var der meget. Det var lige før jeg ikke selv kunne komme med i bilen? :p

Jeg har fået en fantastisk lejlighed i Valby, lige ved stationen og den er så højt elsket allerede !! Den er så meget større end hvad jeg nogensinde havde kunne troet på, på trods af at den er 63 kvm. - også endda en 2 værelses - juhuuuu ! :D

De sidste par dage har så gået med alt det praktiske i forbindelse med en flytning - ny læge, ny adresse, nyt sted, nye omgivelser. Heldigvis elsker jeg det her, og har et par veninder som også er flyttet herover, så dagene går også med en masse hygge !!

I aften tager vi ind i byen et smut for at hygge og feste lidt - det bliver skønt !!

Jeg vil smutte igen - og jeg lover at forsøge ikke at skrotte bloggen for meget fra nu af - her er jo så skønt !!
Dejlig aftensmad - bønner, tomat og tun stegt på panden !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar