tirsdag den 14. august 2012

Countdown - i love it !!!

Ja nu er i altså blevet en del af min countdown til min store flyttedag mod det store København :)

I dag er der en uge - 7 dage til jeg rykker og hold da fast hvor jeg glæder mig !! Lige nu er det lidt uoverskueligt men forhåbentlig kommer de næste syv dage til at gå med at få tingene til at falde på plads !!

Jeg har haft en super hård dag i går og i dag med oprydning og klargøring på det nye fantastiske havana ( som bliver så f****** fedt ) og jeg har i hvert fald fået rørt for meget ved mine muskler i balder og lår - men når det gør ondt er det fordi det virker - også kan jeg sige jer det virkelig virker for mit vedkommende !!!

Håber i alle sammen nyder det fantastiske vejr som er kommet frem - typisk at sommeren kommer til skolestart ;)

Har i det godt derude?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar