lørdag den 21. juli 2012

Hangover med hygge

Sikke en tur i går !! Egentlig var jeg ikke særlig fuld men vi var sent hjemme også er jeg helt smadret dagen efter - hvilket jeg har været og stadig er i dag, kunne sove forevigt !! ;)

Men omkring kl. 13.30 kom en dejlig overraskelse. Først blev jeg egentlig lidt skræmt da jeg kan mærke en som står i døren til værelses og min hund reagerer også - men så viser det sig heldigvis bare at være min kammerat som lige kom forbi - helt fantastisk !!

Han havde medbragt sushi (yeeeees, mums!) også så vi en film. Det var simpelthen så dejligt med sådan et lille besøg hvilket jeg virkelig nyder - lånte også lige hans sofa i går til en lur om eftermiddagen hvor han så var så sød at handle for mig mens jeg sov !!

Venner som ham er uundværlige og jeg er meget glad for at vi er endt så tætte som vi er, på trods af hvad der er sket gennem den sidste tid .. Jeg sætter virkelig pris på dig lille fyr !!

Puha - så blev det hele meget sentimentalt lige pludselig, så nu får i lige en update på min aften som står på FEEEEST ! Lige om lidt kommer en af de dejligste tøser og spiser med også skal vi ellers bare have varmet op til en dejlig fest - Juhuu !!

Lige et par gamle pics af mig og min kammerat !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar