lørdag den 23. juni 2012

Stress og eksamens jag!!

Ja så troede jeg rigtig lige at jeg ville få masser af tid da jeg var færdig med ng eksamen i torsdags - men sådan gik det ikke !!!

Eksamen gik godt, kom grædende ud med et tolv tal på vejen - så jeg fejrede det med sushi til frokost og en bytur i esbjerg sammen med skønne Louise om aftenen :)

Hele fredag gik med at klargøre til studenterfest, så vi fik sat telt op i haven, handler ind og ordnet have !!

Fredag aften stod på fødselsdags hygge i parken hvor vi så øvning af Varde sommerspil - jeg var selv med sidste år og jeg savner det helt vildt, men en cocktail af student, sommerspil og arbejde er ikke holdbar !!

Hele dagen i dag har jeg så knoklet i Føtex mens min familie har knoklet herhjemme, hvor er det godt jeg har dem, eller var festen aldrig kommet op at stå !!

Midt i alt dette har jeg sørme nået at shoppe lidt ting, så det skal ejg også have vist jer, men jeg vil gå i seng ku da min hals er gået i strejke og jeg derfor ikke har nogen stemme, hvilket ikke er den bedste cocktail når jeg skal trække eksamens spørgsmål imorgen med 24 timers forberedelse og eksamen mandag - men jeg glæder mig !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar